بایگانی
عشق به وطن
وبلاگ گوشزد سوالی مطرح کرده بود که اگر جنگ بشه چی کار می کنید . عشق به وطن یک عشق دو سویه است...باید خیر او به تو برسد تا برایش جانفشانی کنی. " جواب های زیادی دادند و اما جواب من میشینم تو خونه مثل تمام 22 سال گذشته زندگی می کنم یا بهتر زنده می مونم .واما چرا ؟کشور جمهوری اسلامی ایران که بعضی از ادم هاش یک کلمه ی اون رو فراموش کردن واقعا فراموش کردن و اولویت منافع خودشون هست هیچ تعلقی بهش ندارم به چی دلم رو خوش کنم .1 به کشوری که پر از امکانات رفاهیست.2 به کشوری که بعضی از آدماش با دستای خودشون هویت ایران رو از بین میبرن به کشوری که دیگه بیشتر جوان هاش فقط دنبال خوشی های کاذب هستن به کشوری که زیاد شدن حقوق کار مندان دولتش با تورم مثل یک ترازو عمل می کنه در طی این چند سال .دلم نمی خواد دیگه حرفی در این باره بزنم چون درد دلها زیاد زده شده اما .... ولی این یک طرف موضوعه از طرف دیگه :من چه بخوام و چه نخوام اسم ایرانی, رو من هست و به دلیل مسائل اعتقادی دوست ندارم کسی فرهنگش رو به من تحمیل کنه هر جای دنیا که باشم . به هر حال خواه یا نا خواه تحمیل کردن بعضی مسائل پیش میاد.خیلی ها نمی خوان که ایران مشکلاتش رفع بشه شاید چون به ضررشون تموم میشه ولی دعا می کنم تو ایران عدالت از نوع حکومت عدل علی همیشه باشه.نه تنها ایران بلکه تمام دنیا.اگه این یه موضوع نباشه خوب معلومه که همه نا راضی میشن و هیچ چیز به اندازه ی سختی و نداری فقر ایمان رو تضعیف نمی کنه.
 
نوشته ی شباهنگ در دوشنبه, اسفند ۱۴, ۱۳۸۵ | لینک |