بایگانی
عنوان نداره
کم مونده منم برم کاندید بشم هر ننه مرده ای از جاش بلند می شه کاندید میشه البته بعضی ها نه همه هر چند تصمیم گرفتم به کسی رای ندم رای سفیدبهتره از قدیم ندیما گفتن مومن از یه سوراخ.......... برای چی به خودم زحمت بدم چی به من می رسه جز دروغ نمی دونم شاید اشتباه می کنم .راستی استاد ادبیاتمون گفت سر اغاز عشق هوای نفس و بعد تبدیل به عشق می شه من چند سال به این موضوع پی بردم و به این نتیجه رسیدم که قرآن هر چی میگه کاملا درسته قرآن گفته بیش از یک بار نگاه گناه وبیشتر از 7 کلمه نباید با جنس مخالف حرف زد وقتی به این مضوع فکر میکنم نمی دونم بخندم یا گریه کنم گریه و خنده به خاطر صحنه هایی که تو دانشگا ه می بینم بعضی از صحنه ها واقعا برام بی مفهوم و عجیبه.وای امتحانا دارن میان و من یک صفحه هم درس نخوندم مثل همیشهاگه خود کشی کردم برای بخشایشم دعا کنید
 
نوشته ی شباهنگ در پنجشنبه, آذر ۲۳, ۱۳۸۵ | لینک |