بایگانی
چندنکته برای یاداوری

چندنکته برای یاداوری:
فکر چراغ مغز است .
خوشبخت ان است که ازسرگذشت دیگران پندگیرد. حضرت محمد ص
شرف آدمی به عقل و ادب است.
امدوشد زیاد ملامت وبیزاری می اورد.
بهترین دام برای دوست یابی گشاده رویی و خوش رویی است.
خواری دردرخواست ازخلق است.حضرت علی ع
خشم کلید همه ی بدی هاست.
کامل ترین سرمایه ادب است.امام حسن ع
بدون شکست پیروزی لذت ندارد.توماس
غروروخشم بسیار به هم شبیه هستند.امیل
موفقیت در زندگی مرهون اراده است نه مغز.لاهوری
ایمان به عمل است نه به ادعا.موروا
"فقیر ان نیست که کم دارد بلکه ان است که بیشتر میطلبد.
کاربهترین درمان دردهایمان است.ولتر
و
انسان از مادر ازاد متولد شده است.روسو
اقای hard...دوباره وبلاگ بسازید
من نوشته های همه ی وبلاگا رو دوست دارم ولی بعضی هاشون رو خیلی بیشتر فقط خواهشن این بار تند نرید اهسته تا وبلاگ شما از بین نره.
در ضمن من وقتی خیلی ناراحت می شم مطالعه می کنم.بچه که بودم یدونه کتاب می گرفتم دستم می رفتم بالای درخت بعد کمی گریه کردن شروع می کردم به خوندن منم این مدلیم دیگه
 
نوشته ی شباهنگ در یکشنبه, بهمن ۱۵, ۱۳۸۵ | لینک |