بایگانی
آخه من هر بار عنوان چی پیدا کنم!


تقریبا دو ماهی میشد که به وبلاگم سر نزدم در این چند روزفرصت کوتاهی پیدا کردم که برای گردشی کوچیک به یکی از سدها به نام شیویر سر بزنم بعد از تاریک شدن هوا و روشن کردن آتیش هاله ای سپیدرنگ در آسمون (شب) دیده شد با تعجب بهش نگاه می کردیم هرکسی یه نظری میداد ابر دود مه گرد باد روح اما مشخص بود که هیچ یک از اینها نیست ابرسفید تو شب که بسیار به زمین نزدیکه و سرعت حرکت اون بیشتر از ابره ؟دودآتشی که تغییر شکل نمی ده و مسیر مشخصی رو طی میکنه و از بین نمیره؟ گرد باددر زمانی که حتی نسیمی نیست؟روح که سرعت بسیار کمی داره ؟خلاصه ما اسمش رو گذاشتیم روح سد شیویر .شب بعد وقتی داشتم برنامه ی آسمان شب رو از شبکه چهار تماشا می کردم متوجه شدم تنها ما نبودیم که این پدیده رو دیدیم حتی عکس هایی روازش نشون دادن و هنوز معلوم نیست که این پدیده چی بوده.بین خودمون بمونه یکی از دوستان که به دلیل دندون درد شب پیش 3عدد دیازپام رو خورده بود که بتونه استراحت کنه آخرین نظر رودر خواب و بیداری درباره ی این پدیده بیان کرد رادار! هاهااا رادار در آسمان البته ممکنه
گرتیغ جهان برخیزدزجای نبرد رگی تا نخواهد خدای
عجب بیت قشنگی حرف از این قشنگ تر؟
عکس نیازی به شرح ندارد
به دلیل افتادن از کوه و شکستن دست و پا دیر دیر پینگ می کنم
 
نوشته ی شباهنگ در جمعه, تیر ۰۸, ۱۳۸۶ | لینک |