بایگانی
هدف های توسعه ی هزاره

دیشب درعروسی :
با شوخی به مادر عروس گفتم: گریه نکنید
مادر عروس:نشنیدم عزیزم چی کار کنم
من : گریه نکنید
مادر عروس:آهان نه عزیزم وقت ندارم
پدر عروس ایستاده بودو خواهرعروس داشت عینکش رو پاک می کرد
پدر عروس:گریه نکن باباجان دخترم برای چی داری گریه می کنی
دختر:وا من دارم عینکموپاک می کنم گریه نمی کنم که
پ ن ربطی به مطلب بالا ندارد :بی ادبی و گستاخی بعضی ها رو می ذارم به حساب سن کمشون
پ ن 2:این هفته تمامن در عروسی سپری شد هفته ی بعد هم همین طور احتمالن یکی از بلاگر ها هم نتونه بنویسه چون هر دوبه یک عروسی دعوت هستیم البته ایشون میزبان هستن . دو تذکر1 وقتی تشریف می برید عروسی مراقب باشید بعضی از خانما که زیادی احساس زیبایی می کنند با پاشنه ی بلند انگشت نازنین پای شما رو له نکنند.
2در حال شنا کردن مراقب خانم هایی که فکر می کنند شنا گر ماهری هستند باشید که با ضربه ی دست یا پا بینی شما رو نشکنند


چی میشه گاهی وقتا به مدت طولانی مثلن 3روز یا یک هفته یا چند هفته یا چند ماه آدم تنها باشه ای کاش می شد تو این مدت با هیچ کس حرف نزد . نمی ذارن که چیه چرا این طوری شدی چرا حرف نمی زنی مشکلی پیش اومده ؟مریض شدی.ای خدا دست از سر کچل ما بر نمی دارن مگه قراره حتمن اتفاقی بیفته خب انسان گاهی به سکوت احتیاج داره دیگه

هدف های توسعه ی هزاره :تمام 191 دولت عضو ملل متحد تعهد کرده اند که تا سال 2015به هدف های زیر دست یابند:
1_گرسنگی و فقر شدید را ریشه کن کنند
2_آموزش ابتدایی همگانی را محقق سازند
3_برابری جنسیتی را ارتقا بخشند و زنان را توانمند سازند
4_میزان مرگ و میر کودکان را کم کنند
5_بهداشت مادران را بهبود بخشند
6_با گسترش بیماری ایدز وویروس آن مالاریا و سایر بیماری ها مبارزه کنند.
7_از پایداری محیط زیست اطمینان حاصل کنند
8_مشارکتی جهانی برای توسعه ایجاد کنند
من با گزینه ی 3 کاملن موافقم
البته باید توضیح جامع تری بدم ولی در پست بعدی انشاالله
 
نوشته ی شباهنگ در یکشنبه, مرداد ۲۸, ۱۳۸۶ | لینک |