بایگانی
اشعار سهراب

می خواستم از یه موضوعی انتقاد کنم ولی فراموش می شد با دیدن برنامه ی شبکه چهار لازم دونستم در این پست این موضوع رو بیان کنم دانشگاه ما هم این مشکل رو داره هیچ نوع امکاناتی برای کسانی که ناتوانی جسمی دارند وجود ندارد یعنی کسانی که ناتوانی جسمی دارند باید از تحصیل محروم شوند؟! .چند نفری در دانشگاه من نیز با این مشکلات رو به رو هستند.می بینم با چه رنج و سختی ای از پله های دانشگاه استفاده می کنند.نمی دونم گفته های من چه تاثیری داره آخه دیگه اینا نیازی به یاد آوری و تذکر نداره
حتما” بارها در خواندن اشعار سهراب به این مطلب رسیده اید که بسیار ساده (از نظر ظاهر کلمات) نوشته شده اند ولی با کمی تامل در معانی تعجب خواهید کرد پشت این ظاهر ساده چه قدر مفاهیم پیچیده بیان شده اند!
سهراب:”زیر برف است تمنای شنا کردن کاغذ در باد”=>یعنی کاغذ زیر برف دوست دارد پرواز کند ولی نمی تواند (در واقع به ارزو هایی که بارور نشده اند اشاره می کند)
با اجازه ی آقای سهراب چون لینکدونی فعلا ایراد داشت مطلب رو اینجا آوردم


در ضمن از هفته نامه ی ابر چای به دلیل همکاری وکمک جهت گرد آوری چند نفراز مشاهیری ازابهرصمیمانه تشکر می کنم .تصمیم داشتم برای نوشتن مطلب یکی از این نشریه ها رو انتخاب کنم که مشخص شد

خدا را سپاس که به موقع بود.

 
نوشته ی شباهنگ در چهارشنبه, مرداد ۳۱, ۱۳۸۶ | لینک |