بایگانی
سخت­ترین مجازات برای صداوسیمایی­ها
انتقاد از صدا و سیما خوب ه برای کسی که برنامه های تلویزیونو دنبال می کنه من بعد از 10 دقیقه خسته می شم فقط خبرهای تصویری اگر یادم بمونه .اما مهم ترین انتقاد من اینه که 1_فیلم های ایرانی دور از واقعیات هستند ودرد و مشکلات اساسی جامعه رو بیان نمی کنند اگر هم بیان بشه همیشه پایانی خوش دارد البته کمی در این باره پیشرفت حاصل شده2_ دوم اینکه کاپیتان عزیز با این موضوع موافق هستم که قشر سرمایه دار ممکنه آدم های بدی نباشن اما کم کم این موضوع داره مثل یک فرهنگ نهادینه میشه که مردمی که بی پول هستند وسرمایه ی آنچنانی ندارند پس احترام وشخصیت و ارزشی هم ندارند چرا ؟به جرم نداری .دوست نداشتم شعار بدم اما پیش اومد دیگه.3_اینهمه آگهی پخش می کنید همه شاکین روزی چند تا موسیقی عام پسند پخش کنید تا این کاپیتان ما ناراحت نشه نترسید قول میدم از بودجه کم نشه تا شما بتونید طنز های چرت بسازید.فعلآ کافیه تا بعد سر فرصت
.
به شخص محترمی به شوخی گفتم نا مرد بعدش که تذکر داد کلی خجالت کشیدم این دانشگاه هر قدر هم که نخوایم تاثیرش رو روی ادم می ذاره باید در انتخاب دوستانم کمی تجدید نظر کنم تا اینطور سنگ رو یخ نشم

پ ن:راستی 20:30 رو هم نگاه می کنم
 
نوشته ی شباهنگ در پنجشنبه, مهر ۲۶, ۱۳۸۶ | لینک |