بایگانی
اولین اتفاق جمعی بلاگی استان زنجان
می خواستم اولین نفری باشم که خبرهای نخستین جشنواره ی وبلاگ نویسی روبه اطلاع می رسونه اما به
دلیل انتخاب واحدو چندکارغیرمنتظره وقت نکردم .این جشنواره برای اولین باردرشهرستان ابهر بود.اولین اتفاق جمعی بلاگی استان زنجان. در واقع همون مطالب قبلی دوباره تکرارشدکه چند تا از نکات مهم روبه عرض می رسونم البته تا جایی که یادم بیاد :1سخنرانی خانم جعفری سایت"راحیل" درباره ی فیلتر کردن وبلاگ ها که من از ایشون تشکر می کنم 2 دریک نظر سنجی از کسانی که با وبلاگ نویسی اشنا یی دارند سوال شده که ایا این جشنواره ها دروبلاگ نویسی تاثیری دارد یا خیر؟که اکثرن گفته شده خیلی زیاد .3تاسیس پایگاه وبلاگ نویسی در ابهر.4اقای فتحی گفتن رئیس انجمن وبلاگ نویسان ابهر در اصل اقای عزیزخانی هستن که این مسولیت رو به من دادن.5 در واقع وبلاگ نویسی تحول اینترنتی ورشد ان درابهررا مدیون حمایت های فرماندارمعاونت فرهنگی ابهر میدونیم و جای تشکر را دارد6کلنگ اولین سالن اجتماعات 1100نفره در سطح استان در ابهر به زمین زده شده که اقای واعظی ارزو کردن انشاااا مراسم های بعدی در اون سالن برگزار بشه7بعداقای جورابلو صحبت کردن که از تهران تشریف اورده بودن ومن اشنایی چندانی با ایشون ندارم که ایشون وبلاگ رو نوعی رسانه می دونن که صورت پیچیده تری نسبت به دیگر رسانه ها داردبه این دلیل که دغدغه ی صورت تکوین خود به همراه داره که عرصه ی تخصصی نیست و ارمان خاصی نداره ولی به نظر من داره!! وبلاگ هنوز کاملن اجتماعی نشده که برگزاری این جشنواره ها باعث پیشرفت ان میشودیه جمله ی خیلی با حال گفت هر اتاقی اتاق فرمان جهان می شودو ما میتونیم تمام دنیا را در تخاطب خودقرار دهیم.اقای حاجی خانی معاون قالیباف که از تهران اومده بودن نیز صحبت کرد البته ایشون هم اصالتن ابهری هستند.همین طورامام جمعه ی ابهر و فرمانداردر اخر جوایزی به کسانی که در این زمینه فعالیت میکنند داده شد خانم جعفری اقایان فتحی و مردتنهاواعظی ارش جوادی و چند نفر دیگر. من فقط دوست دارم بنویسم و نظراتم رو بگم همین.اقای پاپتی شما راست می گید .سعی می کنم
 
نوشته ی شباهنگ در دوشنبه, بهمن ۲۳, ۱۳۸۵ | لینک |