بایگانی
روز نوشت
خاطره:دلم برای دبیرستان تنگ شده شیطنت ها یادم ه دبیر ریاضی وقتی درس میداد دستش رو تخته بود سرش سمت من دستش خسته می شد ماژیک رو میداد دست دیگش تمام حواسش به من بود تخته تموم می شد رو دیوارو می نوشت هی ... پیر شدیم رفت .همش درس درس
******************************
دعاي پاس کردن درس: الهي ادرکني پاسا ترمي به نمرتي دهي و دوازدهي و حفظا من مشروطي و فلجا استادي و لغوا امتحاني بحق برفا و آلودگي جوا
خداییش حال گیری شد هر چی خوانده بودیم فراموش شد .
******************************
سكوت را بايد معجزه دانست ؛ معجزه اي كه به قلب ها فرصت دوست داشتن و به ذهن ها فرصت انديشيدن مي دهد
اميد، با مرگ هم به گور نمي رود فردريك شيلر
در اين بازار نامردي / به دنبال چه مي گردي؟ / نمي يابي نشان هرگز / تو از عشق و جوانمردي / برو بگذر از اين بازار/ از اين مستي و طنازي / اگر چون کوه هم باشي / در اين دنيا تو مي بازي
******************************
به هیچ وجه به کسی حرف بد نمی زنم حتی اگه به آخرین درجه ی خشم برسم فقط سکوت ممکنه به شوخی حرفی بزنم ،اما بعضی آدما واقعا به چند تا حرف زشت نیاز دارن تا آدم شن البته کسی که لایق فحش بشه معلومه آدم بشو نیست که نیست پس بازم سکوت
******************************
پاداش یک شب تب کردن
امام سجاد (ع) فرمود:یک شب تب کردن کفاره گناهان یک سال است و این از آن روست که دردش یک سال بر تن می ماند .
امام صادق (ع) فرمود:یک شب تب ،کفاره گناهان پیش از آن و پس از آن است.
پس اگه سرما خوردین زیاد ناراحت نشین.
کتاب ثواب الاعمال عقاب الاعمال "شیخ صدوق(ره) ترجمه :صادق حسن زاده
یکی از دوستان داشت عکسم رو نگاه می کردگفت اینجا بینیت رو عمل نکردی گفتم من اصلا بینیم رو عمل نکردم اینجا تو عکس خوب نشده .تو رو خدا فکرو ذکر مردم شده همین چیزا کی بینیش رو عمل کرده کی چه کارکرده کی چه کار نکرده تازه خودش به نظر من نه تنها بینیش رو بلکه اخلاق و رفتارو بعضی از قسمت های صورتش باید جراحی می شد.تلفیق فرهنگ ایران و اروپا در ایران بیش از این نمی شود؟
 
نوشته ی شباهنگ در جمعه, بهمن ۰۵, ۱۳۸۶ | لینک |