بایگانی
سپندار مزگان
دیگه حالم از هرچی عشق وعاشقی بهم می خوره اونم از نوع کشکیش حتی فیلم جابربن حیان رو به این موضوع ربط دادن فیلم از نفس افتاده اصلن نمیشه تقسیم بندی کرداکثرفیلم های ایرانی مربوط به این موضوع میشن . ادم خسته میشه بس که چیزای الکی میبینه مثل فیلم الکی دوست داشتن الکی زندگی الکی حرفای الکی رفقای الکی.دوستی به من میگفت اقایی خیلی دوستش داره گفته باید بینیت رو عمل کنی وای وای عجب دوست داشتنی من نتونستم جلوی خندم رو بگیرم .خنده داره دیگه کسی که ادم رو دوست داره همونطور که هست باید قبولش داشته باشه. عشق اسمانی:سه مرحله دارد1"تعاشق"عشق یک طرفه (مثل خیابون یه طرفه می مونه)من او را دوست می دارم ولی اونمی داندعاشق به معشوق دل بسته ولی او نمی داند2" تعاوض" عاشق خود را به قدری به معشوق عرضه می کند تا اینکه معشوق احساس می کند که عاشق دوستش داردتا اینکه اورا ازمایش می کند ولی ممکن که از اون دسته ادمهایی باشه که بیاد ودرباغ از هر گلی بچیندوبرودولی وقتی از امتحان سر بلندبیرون بیاد" او" هم عاشقش می شودوهردومی شوند هم عاشق هم معشوق که حالت معامله ای به خود می گیره دل فروشی می کنند اگه یک هدیه خریدی من هم یک هدیه به او می دهم که در این مرحله استانه ی تحمل وتربیت روانیمون پایین که زودی هر چه از دهنمون در اومد می گیم این عشق کامل نیست 3وسومین مرحله دوستی ویا عشق انقدر استمرار پیدا می کندکه در وجود هر دو چیزی به نام عشق واقعی پیدا می شودوقتی ان را پیدا می کنیم دیگه ظاهر مثل مو چشم هاووورا نمی بینیم "تورابه خاطرخودت میبینم و می خواهم"یعنی اگه اتفاقی برات بیفته چشم یا دستات رو از دست بدی مهم نیست من تو را دوست دارم .این اسم ها مثل لیلی مجنون فرهاد همش اسم و عشق دیدن خود معشوق است.خیلی ها میگن عشق یک طرفه خوب نیست ولی جمله ی قشتگی هست که میگه اگر من از بندگی معذورم او از خدایی معذور نیستاگر او مرا نمی خواهد ولی من اورا می خواهم برای تمام فصول عاشقیم خب حالا شما بگید جزکدوم دسته هستید حتمن میگید دسته ی سوم خدا کنه که همینطور باشه روز سپندار مزگان برشما مبارک خوش باشید
اقای پاپتی دارم به همین نتیجه میرسم
 
نوشته ی شباهنگ در پنجشنبه, بهمن ۲۶, ۱۳۸۵ | لینک |